Vores bedste tips

Gør det nemt

Automatisér smart

Gør det avancerede enkelt

Sørg for, at du har de bedste forudsætninger for at omsætte din digitale kommunikationsstrategi til praktik. Det er nemmest, hvis du gør det rigtige fra begyndelsen. Lønsom 1:1 kommunikation er baseret på relevans, timing og det rette kanalvalg. Derfor har du brug for et system, som anvender dine kundedata til at levere det rette content til den rette person i den rette tid og via den rette kanal.

Med Carma Marketing Hub og eksperterne på Compost får du hjælp til at anvende dine data som kreative byggesten til at oprette en individtilpasset, adfærdsstyret og automatiseret kommunikation. Personligt, relevant og effektivt. Smart, helt enkelt.

3 tips til Marketing Automation

1. Gør det nemmere for dine kunder

Al automatiseret kommunikation er baseret på, at nogen har ageret eller interageret inden for din sfære. Det kan være en ordre, som lægges, en garantitid, som udløber, en rejsende, som skal til den rette gate, en hotelgæst, som opgraderes. Eller noget, som ikke er sket: et køb, som ikke afsluttes, en garanti, som aldrig blev tegnet, en rejsende, som ikke checker ind, eller en hotelgæst, som ikke er kommet tilbage. For en fremgangsrig strategi skal du have din kundes interesser i fokus. Hvordan kan du hjælpe, når nogen agerer, eller ikke agerer?

2. Gør det nemmere for dit team

For at oprette en lønsom marketing automation kræves et team med kreativitet og forretningssans. Men vigtigst af alt er muligheden for at omsætte idéer til rullende kommunikationsflows. Og det skal være nemt. Anvend et system, hvor de rette kundedata samles og nemt håndteres for at oprette de kriterier, som skal trigge en mail, SMS eller en app-push. Desuden skal det være nemt at oprette og redigere et helt personligt content. Når administrationen er enkel og en leg, opmuntres dit team til flere kreative og forretningsgivende idéer.

3. Gør det nemmere for dig selv

Uanset om du er CMO, data manager, content manager, CRM-marketer, e-commerce manager eller CTO, har du sikkert grundlæggende viden om, hvad data er. Men for fuldt ud at forstå omfanget af og mulighederne for at anvende data som kreative byggesten kan det være en god idé at få hjælp til visse dele. Benyt en leverandør, som har en ekspert for hver fase i din kommunikationsudvikling. Og som forstår, at når du har fundet ud af, hvad du vil opnå – så vil du gøre det hurtigt.

Nysgerrig?

Udfyld formularen nedenfor for at få mere at vide om Carma Marketing Hub og for at komme i gang med digital 1:1-kommunikation.

Jeg vil gerne vide mere om Carma Marketing Hub