Optimér din e-mailmarkedsføring

Carma Optimizer

Optimér din e-mailmarkedsføring

Få mest mulig ud af din kommunikation med A/B/C/D-test, konverteringsoptimering og retargeting.

Optimér din e-mailmarkedsføring

Bliv bedre. Maksimér din Marketing Hub med features for at optimere effekt og lønsomhed. Test, lær, og udvikl din kommunikation med værktøjer som A/B/C/D-testning, konverteringsoptimering, webhooks, indkøbskurvs-meddelelser og adfærdsstyrede landingssider.

Features til optimering

  • Conversion tracking
  • A/B/C/D-testing
  • Conversion optimizer
  • Relevance tracking
  • Abandoned shopping cart messaging
  • Customized tracking manager
  • Hub Store analytics integrations
  • Webhooks
  • Microsites

A/B test med mange muligheder

Med Carma Optimizer laver du nemt forskellige versioner af emnelinjer, indhold, pre-headers, links, knapper eller tilbud. Du vælger, hvilken parameter der skal styre testens udfald. Åbningsgrad, klik eller konvertering.

Lad Carma pr. automatik vælge den version, som giver det bedste resultat, eller styr testen manuelt.

Optimér mere

Nye funktioner og features til optimering lanceres løbende. Vores mål er, at det skal være nemt for dig at overgå dine mål. Er du usikker på, hvad du vil opnå? Du kan være helt rolig. Hos os får du din egen Success Manager, som hjælper dig med din målsætning og opfølgning. Med i købet.

Nysgerrig?

Udfyld formularen nedenfor for at få mere at vide om Carma Marketing Hub og for at komme i gang med digital 1:1-kommunikation.

Jeg vil gerne vide mere om Carma Marketing Hub