Markedsføring med data fra multiple kilder

Data & Relevance

Markedsføring med data fra multiple kilder

Arbejd smart. Her har du værktøjerne til nemt at kunne styre, at den rette person får det rette budskab på det rette tidspunkt. Uanset hvor komplekse og massive dine kundedata er.

Her opretter du grundlaget for relevante budskaber

Håndtér alle kundedata for dine kontakter og modtagere, og styr de kriterier, der skal generere kommunikation til et individ, et segment eller en liste.

Opret grundlaget for, hvilke kunder og modtagere der skal modtage dine retention-flows, kampagner, dynamiske meddelelser, nyhedsbreve, retargeting-teasers, transaktionsnotitser og andre helt personificerede, adfærdsstyrede budskaber og datastyret markedsføring.

Alle relevante data og dynamiske contents, du importerer til din Marketing Hub, håndteres i din Data & Relevance Manager. Det er her data forvandles til kreative byggesten til en automatiseret og relevant 1:1 kommunikation.

Features i Data & Relevance Manager

  • Contact database with profile manager
  • Personalization tool
  • Personalized dynamic content importer
  • Web-interaction (personalized content)
  • Preferred content
  • Campaign based retargeting
  • Segmentation engine
  • Automation manager
  • Trigger creator
  • Purchase history database
  • Scheduled messaging

Kom i nemt gang

Vi ved, at du står over for mange valg. Derfor gør vi arbejdet lidt nemmere for dig. Vælg den pakke, som passer til dine behov i dag, og gå videre til næste niveau, når du er klar. Læs mere om vores pakke.

Nysgerrig?

Udfyld formularen nedenfor for at få mere at vide om Carma Marketing Hub og for at komme i gang med digital 1:1-kommunikation.

Jeg vil gerne vide mere om Carma Marketing Hub